Reviews For Rest of My Life


Only members may review stories. You must login or register to access this feature.

  • Reviewed by: Saphira on 05/28/2019 🚩
    I just finished this chapter after reading this story for two days straight in between work and my life. It’s a great story and I really love the idea and the effort you put into it ❤️
  • Reviewed by: Pegasus on 01/06/2018 🚩
    Hey there! I’m re-reading this from the beginning again - must be at least the third time now! - and it’s just as good as ever. I still love it. The hilarity, the drama, the sweetness, the relationships between the main characters. It’s all wonderful.
  • Reviewed by: Saphira on 11/08/2017 🚩
    Your story really is amazing!! And I totally love your way of writing!!
    I hope that someday you will come online here again and read this and be proud again of the story you created! ❤️ amazing!!!

    Author's Response: I've gotten a couple reviews on this story recently, and finally logged on just to say thanks so much! I appreciate the sweet words and you taking the time to express them even when I haven't updated in ages and ages.
  • Reviewed by: Saphira on 11/08/2017 🚩
    I love the way they are always having these little fights without actually fighting :)
  • Reviewed by: Saphira on 11/07/2017 🚩
    I totally love your texting/talking scene!!!!
    This was really well written!

    I am totally in love with your story!!!!
  • Reviewed by: Leah_79 on 10/15/2013 🚩
    I'm sad I miss this story :(

    Author's Response: I know, me too lol. I promise I am working on the sequel. Hopefully I can get it up soon. And hopefully you like it lol...
  • Reviewed by: Kuzsi on 09/18/2013 🚩
    Oh. My God. Lily's family... hahaha

    When Nicole got the phone call I immediately knew she was in an accident and if you were to seriously harm her, I was already planning my fighting words for you. Because this would have been battled out with no blood spared. Luckily you decided that maybe these two deserve happiness after all. Lucky you.

    I don't even really know how to give a final review, obviously they are perfect together and *obviously* you're a mind reader stealing shit that I had in mind for my story for months (I should prooobably write faster) and obviously I loved it all. So what should I say? Oh I know. 30 chapters, such a nice way to close it off with a beautiful round number!

    Author's Response: I do enjoy her family. It's more fun to make lots of them crazy than just one. I feel it really shapes her character.

    I never had any intention of seriously harming her, I promise! lol. Originally it was going to be my way for Benji to tell her he loves her, but I wanted that to be private, so I made it the way for everyone else important to find out. It was more fun to write than a sit-down dinner convo where they just blurted it out. I could have written them walking in on some hardcore sex, but poor Joel is already scarred enough haha.

    Aw, I'm sorry I stole your ideas, whichever those were. I'm so glad you loved it to the end. Originally the way it was panning out, I was going to have 29 chapters, and I just couldn't. I actually wrote more scenes to make it 30. I have a thing against odd numbers. It's slightly OCD. So I'm probably happier that you appreciate the round number of chapters more than anything else haha. Soul mates for sure....

  • Reviewed by: vintagexplastic on 09/17/2013 🚩
    Just finished reading and omg I am in love with your story... I just love how well everything played out together and your writing is awesome :) can't wait to read more... and Harry is flipping hilarious I swear I about died at his parts laughing :P

    Author's Response: Lol well thanks so much! I'm very glad you enjoyed it. I'm working out the semantics of the sequel before I start fully writing. Hopefully I can pull it together soon! Thanks for leaving a review! I very much appreciate it!
  • Reviewed by: kortrhill on 09/16/2013 🚩
    I'm really having trouble grasping the fact that this story is over. You can't just...keep it going for the sake of my sanity? I have no problem being selfish about this! In the mean time, while you think about my demands, I'll tell you what I think about this chapter.

    I LOVED IT TO PIECES. Everything fit so perfectly together. They're so in love it's almost gross. Like, find something wrong with each other that way the rest of us don't think our relationships suck! Haha. Anyways, I was thoroughly convinced that Lily was going to wake up and remember all of her family members, but, not have a clue that she ever knew Benji and you were just going to let that be the end. I can't even tell you how thankful I am that you didn't do that.

    Now, let me be overly excited that you brought Harry back for a minute or two. OMG I LOVE HARRY SO MUCH. HE'S ONE OF MY TOP FAVORITE CHARACTERS!!!!!! Also, who knew that Sylvie could be so funny? Is she Harry's daughter, because that would make so much sense.

    So uh, I'll wrap this up so you can go write the next story for me. ;D Lol. I really can't wait. I enjoyed this story so much, and it made you one of my top authors on here. You're so talented and never missed any important details!! Congrats, this story was GREAT, love!

    Author's Response: I can't lol!! But that's what the sequel will be for I guess. Hopefully I can get my ass in gear with that soon so your sanity stays intact lol.

    Their love is kind of gross lol. But they deserve that after all the bullshit they've been through with past relationships and their own drama. You know.. for now. Until I take it away lol. We'll see what the sequel brings for the two love birds. No relationship is PERFECT...

    Oh man, that would have been a cruel ending haha. I would hate myself for doing that lol. I just wanted to go out with a bang.and have Nic find out in a way that wasn't them just telling her or one more person catching them doing the dirty

    I love Harry too. Hopefully he'll make it to the sequel. He's too fun to let go of. Harry is actually Patrick's dad. So it's just that they were all drawn to their own insanity I guess lol.

    I'm so glad you really enjoyed the story. You flatter me too much, but thanks. I always worry that people will like the beginning and hate where I take it from there, so I appreciate that you loved it all. Thanks for all the support. .

  • Reviewed by: babbis on 09/16/2013 🚩
    loved the ending and this whole story in general! the accident had me worried, but i loved how it was resolved, and especially the 'boss' ending (of course that had to happen, ha). i've always enjoyed the banter involving joel and nicole, and particularly joel's little inner thoughts crack me up- back at the dining room table scene, and even now when nicole threatens to 'keep her mouth closed' for him too. perfect balance of humor and cute and drama. i'll look forward to a sequel if there is one, but this was amazing just the way it was as well!

    Author's Response: I'm so glad! Yeah, I had thrown around the idea of the accident being the first time Benji admits to being in love with her, but when I decided against it, I still wanted to use it as a way for everyone else to find out about them. I didn't want to do a scene where they sat Nic down and just told her. I wanted something more surprising. So this is what came of that lol. I have a little more Joel in mind for the sequel so I'm glad you like his thoughts. I thought he turned out to be a pretty good stabilizing character for all the chaos in this story lol. I like him as the 'level-headed' one. I'm pretty sure there will be a sequel. I think I have enough ideas planned for it to start really writing it out. Thanks so much again for the review!
  • Reviewed by: silverstein on 09/13/2013 🚩
    Of course I loved it!! And the end was amazing! And he called her Boss at the end. I'm so glad the crash to stretch out and that she woke up! LOVED IT! Wrapped up very well.

    Author's Response: Aw I'm so glad. I had planned on ending it with him calling her boss, so I thought you would enjoy that haha. Anyway, thanks for always reviewing! I appreciate it. I hope you continue to enjoy whatever I come up with next!
  • Reviewed by: Kuzsi on 09/12/2013 🚩
    OMG YES!!! Hahahaha

    Author's Response: ;)
  • Reviewed by: Kuzsi on 09/10/2013 🚩
    I meant blow UP, but hey, having nice hair can't hurt either :)

    Author's Response: We'll give Lily some Peggy Bundy hair for the sequel. That way she stays a red head but with even more flair haha
  • Reviewed by: Kuzsi on 09/10/2013 🚩
    This was lovely. I expected a huge blow-out as that is their usual style but the right words can work so much better. Right, Benji? RIGHT? Stop with drunk dialling, idiot.Their love-making was perfect and I love this and fuck no drama. Don't you dare! But I have an idea for a sequel that hasn't been done in a few years and you could rock. Maybe with a wee bit of drama added, but not too much. I want these two to stay cute and happy and together and be adorable in gag-inducing measures. Yep.

    Author's Response: I felt like I exhausted these two. They were both emotionally exhausted from the last couple days, and they just didn't have time for big fights or big hair haha. They needed to both finally be vulnerable and just let the real emotions come out. The pain and sadness, and then ultimately the good stuff too. We've already discussed my penchant for drama, so we won't go there again lol. But I am planning some gag inducing stuff too, so keep a trash can close when you see the sequel posted haha.
  • Reviewed by: silverstein on 09/05/2013 🚩
    YAY!!! It was wonderful and I looooooved it. I'm torn as to wether or not I want a sequel. I love their connection and the way he calls her boss, and if you were to do a sequel, no more James. Leave him out of it; major douchebag. I'm happy either way. =D

    Author's Response: Lol I'm so glad! A yes on the sequel seems like the most common vote. So we'll see what I can make out of it. I'm so glad you enjoy their connection. I worked so hard to build it up! I don't see James resurfacing, but you never know. Sometimes what I write is even a surprise to me lol. Thanks for the feedback. I always appreciate it! You're always so sweet lol
  • Reviewed by: vampy on 09/04/2013 🚩

    Finally, together. I really want to see a sequel to this story personally. 



    Author's Response: FINALLY! Lol. Sequel seems probable. Just gotta get working on it lol. I have some ideas. Just have to try and work on them. Thanks for the review!
  • Reviewed by: Eknecht24 on 09/04/2013 🚩
    More!! And this story has been so funny I hope there is more humor

    Author's Response: I will try to keep humor in as well. It was fun to write. Thanks for the review!
  • Reviewed by: Eknecht24 on 09/04/2013 🚩
    More!! And this story has been so funny I hope there is more humor
  • Reviewed by: Eknecht24 on 09/04/2013 🚩
    More!! And this story has been so funny I hope there is more humor
  • Reviewed by: Eknecht24 on 09/04/2013 🚩
    More!! And this story has been so funny I hope there is more humor

🔝