Reviews For Silver Screen Romance


Only members may review stories. You must login or register to access this feature.

  • Reviewed by: SoulLust on 04/19/2011 🚩

    LOVE YOU!IM ADDICTED TO THIS DAMN STORY!!!Update soon!!! <3

     

  • Reviewed by: juicylovexx on 03/23/2011 🚩
    i love this story :)
  • Reviewed by: cj84 on 03/11/2011 🚩

    i thought that benji meeting Mark's mom would be more awkward but surprisingly wasn't

  • Reviewed by: SHARDYMA on 03/08/2011 🚩

    Can't wait to see what the other guys think of her

  • Reviewed by: cj84 on 02/27/2011 🚩

    More soon!!! great Chapter.

  • Reviewed by: cj84 on 02/18/2011 🚩

    Awe!!!! Little Harlow so cute!!! Ok so now I'm very interested in the interaction between Jess and benji on this day after. more soon!

  • Reviewed by: cj84 on 02/15/2011 🚩

    Well I think it's safe to say they get along real well. lol!!!! I can't wait for more. more soon

  • Reviewed by: sammiluvsbenji on 02/14/2011 🚩

    OMG That was so hot! more please.

  • Reviewed by: leanne_omgz on 02/14/2011 🚩
    love this!
  • Reviewed by: cj84 on 02/05/2011 🚩

    Yay a date. I'm so glad these 2 are finally getting along. more soon

  • Reviewed by: leanne_omgz on 02/05/2011 🚩
    This was hella cute!
    Cannot wait for the next chapter!
  • Reviewed by: punk_rock_barbiedoll on 02/05/2011 🚩

    I love the flirtation between Benji and Jess :)

    Adorable... <3

  • Reviewed by: SHARDYMA on 02/05/2011 🚩

    Can't wait to see Benji's next move

  • Reviewed by: annerievenstar on 02/05/2011 🚩
    Awesome :D next please :)
  • Reviewed by: cj84 on 02/04/2011 🚩

    I'm so glad you finally updated. i'm loving this story so far. more soon

  • Reviewed by: SHARDYMA on 02/04/2011 🚩

    oooooo, I can't wait to see what happens!!

  • Reviewed by: leanne_omgz on 02/04/2011 🚩
    NOOO!
    Don't stop there!
    I'm really loving this :)
  • Reviewed by: annerievenstar on 02/03/2011 🚩
    Me likey! Looking forward to the next chapter :D
  • Reviewed by: Special Emma on 02/03/2011 🚩
    continue!!! don't make me wait so long next time plz.

    Author's Response:

    THANK you sorry it so long long for the update I had a bout of writers block.

  • Reviewed by: tita_pt on 02/03/2011 🚩

    I want more please! loving it!


🔝