Reviews For Five Is Just Right


Only members may review stories. You must login or register to access this feature.

  • Reviewed by: Kuzsi on 05/03/2010 🚩
    reading your replies, I think I like the way you're thinking, my friend :D
  • Reviewed by: Legna_angeL on 05/03/2010 🚩

    Alright now ladies...one at a time!  (Kuz, whatever happened to 'Sharing is Caring?  LOL) Joel can't be in two places at once any more than he has a spare 'joy stick'...I mean it's not like he's 'twins' or something...Cheesh!

    Oh wait...now that I think about that...   O.O



    Author's Response:

    God, we should just kidnap them both. And the Lovatos. And the Ways. And every sexy rockstar we can think of, and start our own underground celebrity prostitution ring. We can pimp 'em out, or keep the really hot ones for ourselves.

    Hmmm... maybe another story idea. X-P

  • Reviewed by: Kuzsi on 05/03/2010 🚩
    wait! I was first! Joel is so my bitch, ONLY FOR $175/HOUR JUST TODAY IN OUR SPECIAL OFFER! lol (sowwy, I'll stop spamming now)
  • Reviewed by: hankthegirl on 05/02/2010 🚩
    okay Legna, I'm in, i'll take Joel. ;] woot woot! Anyway, this was awesome. so hot. :D
  • Reviewed by: Legna_angeL on 05/02/2010 🚩

    FADE!!!!  I was so PSYCHED when I read your email that you posted!!!  I second what Kuzsi said: WELCOME :D

    LMAO, you did great, as always!  Mad props to you on knowing your guys' characters well.  I could actually see this one happening.  I am still dyed in the wool Maddens, but Tony was funny and at least in a whimsical way, the guy is growing on me, lol.  I won't be renting him anytime soon...but if you are doing the same with the twins...

    So what do you think ladies?  I think Kuzsi idea has merit:  we should join the fab five!  Let's see there is of course, Fade, Kuzsi, Ninfa, Me....just need one more gal...either that or, sigh, I'll be 'forced' to take on the twins myself.  I know, I know...I'm such a great friend.  I'll take one for the team.  (LOL) 

    All kidding aside, wonderful, fun story and I know you are just getting started!  Can't wait for more stories :D

    P.S.  Do you think we could convince The Ways and M. Shadows to drop in?  I mean if we are gonna have an orgy...err...party...might as well do it right ;)  (Yes, I know, I am bad, lol.  I just couldn't resist!) 



    Author's Response:

    First off, THANKS! Had to post. I mean, LJ's kinda dead as far as the GC fics and readers go. WHICH I CAN'T UNDERSTAND. Those ppl just don't know... *sigh*

    Oh, and I am positive between the four of us, and those five boys, no one would be bored. But, still, if anyone's interested... =P.

    And I'm sure with a little... *cough* persuasion, we could get The Ways and M. Shadows to join... Hell, probably Frankie and Syn too! =D

    Ooh, Frankie and Syn. I think I gotta story idea! LoL.

  • Reviewed by: Kuzsi on 05/02/2010 🚩
    Wow, I have so many things to say.

    First of all: Welcome! I've heard a LOT about your all-around-awesomeness from Legna, and I'm a complete effing loser when it comes to LiveJournal, so finally I can enjoy your stories (hopefully) here too! YAY! :)

    Second. Benji's thinking all the wrong way. If you crash a vase, you should be thankful if it wasn't in your house :D Hasn't he cleaned enough yet in his life?? (or... someone can afford a maid and I can't...)

    Now, how about renting out Joel for a couple of hours for me? He is supposedly the best kisser ever, he was Benji's best sex... boy knows something and I have to find out :P Actually, I'm okay with having the twins both. OR... is this group okay with having women over too? I wouldn't mind adding a few limbs and other body-parts into the mix :D

    I found this very well written, also fun,hot and a touch romantic too, so all the good stuff. I'm looking forward to read more from you, and to roll my eyes more at Tony's lame ideas of passing time. I mean, give opportunity to the Benjinator. When it comes to this stuff, his head is definitely in the right place! (pun intended)

    All in all, great job! I sure hope there will be more, and soon :)

    Author's Response:

    Thanks! Wow, I've been talked about. I feel so special. LoL. And LJ's not that great, so you're not missing out. =P

    But, what Benji was meant to be thinking was "Hey, great, I broke my own vase, so I don't have to pay to replace someone else's." Not that money's an issue to him or anything. But still...

    I don't mind if you borrow Joel, just don't scratch him... that much! LoL.

    Thanks. I was thinking about writing a follow up to it, now that I re-wrote this. I think I may just do that... =D

    And, if not, I'll always have more stories coming soon!

  • Reviewed by: ninfa992 on 05/02/2010 🚩
    oh yum! Lovato boys... N madden boys, 4 me that work magic! =P

🔝