Reviews For His Daily Obsession


Only members may review stories. You must login or register to access this feature.

  • Reviewed by: merlel640 on 05/16/2011 🚩

    update?

  • Reviewed by: Benjisriotgirl79 on 01/14/2010 🚩
    whoa. whoa. wow. whoa. i love this.
    this is awesome. ive never seen benji so sensitive in a story and i must say i love that side of him.
    it's amazing, please update soon?

    Author's Response:

    Thank you! Next chapter will be up soon :)

  • Reviewed by: jessica05 on 01/10/2010 🚩
    IM STILL READING.

    sorry about your accident. hope you are doing better ...

    PLEASE keep writting this AWESOME story.

    Author's Response:

    Thanks! And I'm not exactly doing better but thanks for hoping that I am :)

  • Reviewed by: GCsMESTupkid05 on 01/04/2010 🚩
    o my god i fucking love this story i just read it all its so good cant wait for more!!!

    Author's Response:

    Haha thanks :)

  • Reviewed by: ellaescribe on 01/02/2010 🚩

    I just read all 34 chapters today and I can say I will definitely still be reading this. A hint; don't let us know if something bad is going to happen. I noticed twice in the story you wrote something at the end like "nothing stays perfect forever," or something along those lines. Foreshadowing is nice but it's subtle. Sentences like that give it away and then it takes away from the story. Just keep that in mind for future writing. Keep up the good work!



    Author's Response:

    Thanks! Most people just read and say they like it but I appreciate the advice!

  • Reviewed by: Smiley_Screamer on 01/02/2010 🚩
    i almost didnt believe when i saw it. good chapter!

    Author's Response:

    Thank you :)

  • Reviewed by: Megan on 01/02/2010 🚩

    I hope you know I pretty much peed myself when I went to see what had to be validated and saw this sitting there. LOVE LOVE LOVE IT. And I lurve you of course :) <3 You were in a bad accident :( are you okay?



    Author's Response:

    Haha I lurve you as well. :) And yeah man it was pretty bad. Long story short got in it with my boyfriend of the time and got hurt pretty bad and landed in physio therapy and got dumped for raising the insurance cuz apparently being in the passenger seat of an accident is some kind of felony now. :/ Oh well, gives me more time to write I guess. :P

  • Reviewed by: arrgitsdana on 04/03/2009 🚩

    Yay! They are finally safe and sound.

  • Reviewed by: arrgitsdana on 04/03/2009 🚩
    Benji died? :'(
  • Reviewed by: silverstein on 03/23/2009 🚩
    Awwww so that's it?
    So so so cute!!!!
    Loved it!
  • Reviewed by: Smiley_Screamer on 03/16/2009 🚩
    Oh, this chapter is great! I love happiness...
  • Reviewed by: Megan on 03/14/2009 🚩

    N'awww adj;kfdjas that was such a cute chapter, I'm grinning like a fool over here. I luffed it <333



    Author's Response:

    lol I love you Meg.

    <3

  • Reviewed by: Megan on 02/23/2009 🚩

    N'awww, this was such a cute chapter, I love it <33



    Author's Response:

    Aww thanks Spify. :P <3

  • Reviewed by: punklovesgc on 02/21/2009 🚩
    its great love it poor benji i feel for him

    Author's Response:

    Thanks :)

  • Reviewed by: bacalacanono on 02/21/2009 🚩
    hollyyy shittttt. i remember this story from AGES ago. the title caught my attention and i'm like what the heck? this is still going? thanks for the update! i love it. update soon.

    Author's Response:

    Haha, thank you. :)

  • Reviewed by: jessica05 on 02/20/2009 🚩
    no no no.

    ABSOLUTLY not harrassment.

    JUST HAPPY THAT THIS STORY IS STILL ALIVE.

    Keep up the good work. it was TOTALLY worth the wait

    Author's Response:

    Hahah thank you! I promise I won't let it die anymore, I forgot how much I loved it. :P

  • Reviewed by: Megan on 02/19/2009 🚩

    I about peed myself when I opened the validation queue and saw this =) ohh it was amazing, and now I'm all asd;fkasdjf about it. Update it as soon as you cannn. Please <3



    Author's Response:

    Oh my Meg, I love you. I'm busy tonight but I'll more than likely have a snow day tomorrow so I'll update then.
    <3

  • Reviewed by: arrgitsdana on 12/14/2007 🚩
    CLIFF HANGER! THE WORST KIND! hahaha.
  • Reviewed by: gc_baby_maddie on 12/09/2007 🚩
    wow!
    cliff hanger! that's intense!
    I'm dying to know what's next! Please tell me he calls the cops, I couldn't stand for him to get into any trouble!
    and don't let them forget to take snuggles home too!
  • Reviewed by: CuteLittleRazorBlade on 12/09/2007 🚩
    Damn after all this wait only one chapter whats wrong with you lol im j/k I still love it please keep it up

🔝