Reviews For Let Me Go


Only members may review stories. You must login or register to access this feature.

  • Reviewed by: lyssa on 07/03/2007 🚩
    update pleeease!!
  • Reviewed by: Dirty_Water on 11/25/2005 🚩
    i

    Author's Response: ?Thanks?
  • Reviewed by: LaLaBabe01 on 08/25/2005 🚩
    I love the first story and this sequel. It rocks!! I really do hope you continue this story.

    Author's Response: Thanks for the review!!
  • Reviewed by: xblackxrainx on 08/10/2005 🚩
    This is an AMAZING story. I definately think you should keep going. I have a few ideas but their all over used so yeah lol that doesnt really help. Keep going though, its amazing. You are really talented.

    Author's Response: Thanks for the review! Most of my ideas come from overused things with a new twist, so please e-mail me. xsbrokendreamspx@yahoo.com
  • Reviewed by: mystic_rose on 08/09/2005 🚩
    hey it's me again. well i definitely think you should keep working on this story. i'm glad you decided to take things back to andrea. i'm also happy that you revealed why she left him. yay! i like how billy is sort of her 'best friend' in the story like the one she can always talk to and tell everything to. And honestly i'm glad you got rid of hana, i really didn't think she was his type. You made a good choice.

    Author's Response: Thanks for the review, and you just gave me a twist to the story. Thanks.
  • Reviewed by: slinkyandahalf on 08/09/2005 🚩
    I love this story Please update soon this is one of my very favoritest stories please update soon

    Author's Response: Thanks for the review!
  • Reviewed by: mest_up_gc_kid09 on 08/09/2005 🚩
    huuuuuuuuh! its joel's baby huh huh!! i knew it. nah j/k UPDATE SOON ITS REALLY ROCKIN SO FAR!! oooh watch green day's new vid tonite mtv2 @ 6-8! it kicks ass.l

    Author's Response: Yep. I saw that at about 10am. I love it.
  • Reviewed by: GlassRose on 08/09/2005 🚩
    Love, love LOVE! This an intresting story! But I need more!

    Author's Response: Thanks for the review!
  • Reviewed by: fuctupkid77 on 08/08/2005 🚩
    Nooo! I love this story! Don't stop writing it! Keep updating!

    Author's Response: Thanks for the review!
  • Reviewed by: slinkyandahalf on 08/08/2005 🚩
    I love this story . . . . Please update soon

    Author's Response: Thanks for the review!
  • Reviewed by: x_sopredictable on 08/08/2005 🚩
    ha *so

    Author's Response: LoL.
  • Reviewed by: x_sopredictable on 08/08/2005 🚩
    I'm sos happy you wrote a sequel! I love it so far, I can't wait to see what happens next!

    Author's Response: Thanks for the review!
  • Reviewed by: xblackxrainx on 08/07/2005 🚩
    Update!!! Soon!! Please? -gives puppy dog eyes- It's really good. I like it, can't wait to read more.

    Author's Response: Thanks for the review!
  • Reviewed by: mest_up_gc_kid09 on 08/05/2005 🚩
    oh yeah oh yeah *does happy dance* UPDATE SOON!!!!! I LOVE IT YOU ROCK.

    Author's Response: Thanks for the review!
  • Reviewed by: babyblueyes0911 on 08/04/2005 🚩
    Oh yeah I am so excited that you have a sequel for this story. I love it. Great work so far and I cant wait for an UPDATE. Please Update soon. -katrina-

    Author's Response: Thanks for the review. I dont think i'm going to write it any more becasue all these people told me to do a sequel, and no one is saying if they like it or not...

🔝